Eluaegse väärtuse arvutamine - ülevaade, kuidas arvutada LTV

Eluaegse väärtuse arvutamine on protsess, mille käigus ettevõte mõõdab kliendi väärtust ettevõttele kogu kliendi eluea jooksul. Kliendi eluaegne väärtus ehk LTV on üks mõõdikuid, mida kasutatakse ettevõtte kasvu mõõtmiseks.

Eluaegse väärtuse arvutamine

Võrreldes ettevõtte LTV-d klientide omandamise kuludega, saab see arvutada kliendi väärtuse ettevõttele selle ajaperioodi jooksul, mille jooksul nad olid nendega seotud. LTV aitab ettevõttel võita ja hoida üliväärtuslikke kliente.

Mis on kliendi eluaegne väärtus (LTV)?

Kliendi eluea väärtus (LTV), mida nimetatakse ka eluea väärtuseks, on kogutulu Müügitulu Müügitulu on tulu, mille ettevõte saab oma kaubamüügist või teenuste osutamisest. Raamatupidamises võib mõisteid "müük" ja "tulu" kasutada ja sageli kasutatakse samamoodi, tähendades sama. Tulu ei tähenda tingimata saadud sularaha. ettevõte loodab teenida kogu oma suhte jooksul ühe kliendiga. Kliendi eluea väärtuse arvutamisel võetakse arvesse kliendi omandamiskulusid, tegevuskulusid Kulud Kulud on kasumiaruandes liikuvad kulutused, mis netotulu saamiseks tuludest maha arvatakse. Tulenevalt tekkepõhisest arvestuspõhimõttest kajastatakse kulutusi nende tekkimisel, mitte tingimata nende eest tasumisel. ning ettevõtte toodetud kaupade või teenuste tootmiskulud. Paljud ettevõtted kipuvad LTV mõõdikut tähelepanuta jätma, kuid klientide kogu elu väärtus on ettevõtte kasvu jaoks ülioluline.

Eluaegse väärtuse arvutamine on järgmine:

Eluaegne väärtus - valem

LTV - valem

Kuidas arvutada ettevõtte LTV?

  • Keskmine ostuväärtus - Selle arvutamiseks jagatakse ettevõtte kogutulu teatud ajavahemikul kogu selle aja jooksul klientide ostude koguarvuga.
  • Keskmine ostusageduse määr - See arvutatakse ostude koguarvu kaupa, mille üksikud kliendid on selle aja jooksul teinud.
  • Kliendi väärtus - Selle arvutamiseks korrutatakse ostu keskmine väärtus ostu sooritamise arvuga.
  • Keskmine kliendi eluiga - See on keskmine aastate arv, mil klient jätkab ettevõtte kaupade ja teenuste ostmist.
  • Eluaegse väärtuse arvutamine - LTV arvutatakse, korrutades kliendi väärtus ettevõttele keskmise elueaga. See aitab ettevõttel tuvastada, kui suurt tulu nad võivad kliendilt teenida kogu oma ettevõttega suhete jooksul.

Numbriline näide

Rõivakaupluse keskmine müük on 80 dollarit ja keskmiselt ostab klient neli korda iga kahe aasta tagant. Eluaegne väärtus arvutatakse järgmiselt: LTV = 80 dollarit x 4 x 2 = $640.

Lisaks on rõivakaupluse kasumimarginaal 20%, seega on CLV järgmine: CLV = 80 dollarit x 4 x 2 x 20% = $128.

Eluaegse väärtuse arv võib aidata ettevõttel hinnata tulevasi rahavoogusid ja klientide arvu, mida nad vajavad kasumlikkuse saavutamiseks.

Millised tegurid mõjutavad kogu elu väärtust?

Ettevõtte eluea väärtus sõltub sellest, kui populaarne kaubamärk on klientide seas. Näiteks kui kliendil puudub igasugune lojaalsus kaubamärgi suhtes ja tal ei tule konkureeriva ettevõtte toote ostmisel üleminekukulusid, võib see põhjustada negatiivset mõju ettevõtte kogu eluea väärtusele. Järgmised on ettevõtte LTV-d mõjutavad tegurid:

1. Pöörlemiskiirus

Vahetuskurss kirjeldab, kui sageli lõpetavad kliendid sisseoste ettevõttes, mille nad kunagi olid lojaalsed kliendid. See määr võib olla ettevõtetelt erinev ja sõltub ettevõtte konkurentsieelistest ning nende võimest hoida kliente oma toodete vastu huvi tundmas. Tavaliselt on väikeettevõtetel ja alustavatel ettevõtetel kõrge turniir.

2. Brändilojaalsus

See mõõdab seda, kui lojaalsed on kliendid kaubamärgi suhtes ja kes ostavad pidevalt oma tooteid ja teenuseid. Brändilojaalsuse suurendamine võib aidata kliente hoida ja langetada vahetuskurssi. Ettevõte, millel on palju püsikliente, loob kõrge eluea väärtuse.

Kuidas LTV-d suurendada?

Ettevõtted saavad tõhususe suurendamiseks ja klientide hoidmise määra suurendamiseks rakendada palju taktikaid, suurendades seeläbi oma LTV-d:

1. Hea suhtlus

Avatud suhtlus Suhtlemine Võimalik tõhusalt suhelda on üks olulisemaid eluoskusi, mida õppida. Suhtlus on määratletud kui teabe edastamine suurema mõistmise saavutamiseks. Seda saab teha nii vokaalselt (verbaalse vahetuse kaudu), kirjaliku meedia (raamatud, veebisaidid ja ajakirjad), visuaalselt (graafikute, diagrammide ja kaartide abil) kui ka mitteverbaalselt ettevõtte ja kliendi vahel. bränd parem. Ettevõtetel on oluline kuulata oma klientide tagasisidet, kuna see võib aidata neil paraneda ja kasvada. Tõhus suhtlus vähendab ka korstna kiirust.

2. Kaasake kliente uuesti

Tõhus viis LTV suurendamiseks on suhelda klientidega, kes on varem ettevõttelt kaupu ja teenuseid ostnud. See on eriti kasulik pika säilivusajaga ettevõtetele ja aitab parandada kaubamärgi tuntust.

3. Suurendage kaubamärgi lojaalsust

Ettevõtte eluea väärtus võib aidata tulevikus prognoosida kasvu ja suurendada kasumlikkust. LTV-d saab suurendada, rakendades strateegiaid brändilojaalsuse suurendamiseks.

Seotud lugemised

Finance on finantsmodelleerimise ja hindamise analüütiku (FMVA) ™ ametlik pakkuja. FMVA® sertifikaat. Liituge 350 600+ üliõpilasega, kes töötavad sellistes ettevõtetes nagu Amazon, J.P. Morgan ja Ferrari sertifitseerimisprogramm, mille eesmärk on muuta keegi maailmatasemel finantsanalüütikuks.

Finantsanalüüsi õppimiseks ja teadmiste arendamiseks soovitame tungivalt allpool olevaid lisaressursse:

  • Valmistatud kaupade maksumus (COGM) Valmistatud kaupade maksumus (COGM) Valmistatud kaupade maksumus (tuntud ka kui COGM) on juhtimisarvestuses kasutatav mõiste, mis viitab ajakavale või väljavõttele, mis näitab ettevõtte tootmise kogukulusid konkreetne ajavahemik.
  • Kliendi tasuvuse analüüs Kliendi tasuvuse analüüs Kliendi tasuvuse analüüs on juhtide raamatupidamise vahend, mis suunab fookuse tootesarja kasumlikkuselt individuaalse kliendi tasuvusele. Kliendi tasuvuse analüüs on meetod konkreetse kliendi teenindamiseks tehtud erinevate tegevuste ja kulude vaatlemiseks. Valem, näited, juhend
  • Klientide tüübid Klientide tüübid Kliendid mängivad igas ettevõttes olulist rolli. Erinevat tüüpi kliente paremini mõistes saavad ettevõtted arenemiseks paremini varustatud
  • Walmarti turundussegud Walmarti turustussegud Walmart on ettevõtte jõuline jõud ja selle üks peamisi tugevusi on turundussegu. Jaeturul ellujäämine nõuab rohkemat kui lihtsalt õnne

Lang L: none (rec-post)

$config[zx-auto] not found$config[zx-overlay] not found